Miért hatékony egy digitalizált vendéglátós rendszer? - Rillgo

Miért hatékony egy digitalizált vendéglátós rendszer?

ápr 8, 2025 | Éttermi POS, Házhozszállítás

Próbálja ki szoftverünket bérmentesen akár 7 napig! Kérjen bemutatót:

Egy profi vendéglátós rendszer elengedhetetlen a modern vendéglátóhelyek számára. Segítségével hatékonyabb és gördülékenyebb a napi működés, gyorsabb és zökkenőmentesebb a kiszolgálás. Ez a vendégek és a személyzet számára is rendkívül előnyös, hiszen előbbiek elégedettebbek lesznek a szolgáltatás minőségével, a dolgozóknak pedig a motivációjára van pozitív hatással. 

Arról pedig nem is beszélve, hogy mindezen előnyök közvetlen hatást gyakorolnak a profit növekedésére is. A vendéglátós rendszer alkalmazásával optimalizálni lehet a vállalkozás működését, ráadásul csökkenti a kézi adminisztrációs feladatokat, ezáltal minimalizálható az emberi hibázások esélye is. 

A digitalizált rendszerek egyre nagyobb hangsúlyt kapnak, és a piaci versenyben is alulmaradhat az a vállalkozás, amelyik ezt nem ismeri fel. Blogoldalunkon is sok információhoz juthat, amelyek segíthetik a döntésben, amennyiben a vendéglátós rendszer bevezetésén gondolkodik. 

Mit tud nyújtani egy professzionális vendéglátós rendszer a kiszállításban?

Több hasznos funkcióval is rendelkezik egy modern vendéglátós rendszer. Ingyenesen biztosítunk ügyfeleinknek egy egyszerűen kezelhető saját weboldalt, ahol minden egy helyen lehet. Ezen keresztül fogadhatják a rendeléseket, és olyan funkciók is elérhetőek, mint a területalapú szállítási díj kalkulálása, az előrendelési opció és a nyitvatartás kezelése. 

Az oldal tablet- és mobilbarát, illetve SEO optimalizált, így magas minőségű élményt nyújt a felhasználóknak. Az étlap automatikusan szinkronizálódik, tehát eltűnnek azok az ételek, amelyek elfogynak. A vendéglátós rendszer felajánlja a kiegészítő termékeket is, mint a desszert, az előétel vagy az üdítő. 

Nem szükséges regisztrálni a megrendelőnek, csak ha ő is szeretné. Ez a webshop kuponos rendszer és ajándéktermékek kezelésére is képes. A kiszállítás mellett elviteles megrendelésre is van lehetőség, sőt még előre meghatározott időpontra is le lehet adni a rendelést, aminek meghatározott időkorlátot is be lehet állítani. A fizetési opciók is széleskörűek, ráadásul az áfás számla igényét is profin kezeli a rendszer. 

A vendéglátós rendszer a házhoz szállítást is megkönnyíti

A Rillgo Éttermi Rendszer segítségével a futárkövetés és a rendelések kezelése pofonegyszerűvé válik. Ennek eredményeképpen gyors és pontos szolgáltatás biztosítható az ügyfelek számára, nincs keveredés, a rendelés minden fázisa egyszerűen követhető és kézben tartható. 

A nap végén a futárok elszámolása is pillanatok alatt kész van, ráadásul mindig tudni lehet, hogy éppen merre járnak. A rendszerünk minden ételrendelő portállal integrált, amelyek Magyarországon működnek, így teljesen mindegy, hol adja le a vevő a megrendelést, mind egy helyre fog érkezni. 

A futár app pedig jelentősen megkönnyíti a kiszállítók dolgát, ami természetesen a szolgáltatás minőségét, így a vásárlói élményt is pozitívan fogja befolyásolni. Többek között összesíti a tételeket indulás előtt, optimalizálja az útvonalat, és a vevőt is könnyedén el lehet érni telefonon, ha épp arra van szükség. 

Az éttermi POS rendszerről

Az éttermi vendéglátós rendszerünk akkor is zavartalanul működik, amikor nincs internet. Az asztalok, a helyiségek elrendezése néhány kattintással személyre szabható, a rendelések másik asztalhoz mozgathatók, a fizetés pedig megbontható. A kedvezmények kezelése, a nyitás és a zárás is nagyon egyszerűen megoldható a segítségével. Az éttermi POS hordozható változata a Rillgo Pincér App, ami felér egy személyi asszisztenssel minden felszolgáló mellett. 


Bármilyen kérdése merülne fel, keressen minket elérhetőségeinken!