Vevő Kedvence

Ki ne szeretné tudni, hogy merre jár éppen a rendelése? Ügyfelei maximális elégedettsége érdekében értesítéseket küldhet, hogy vevője nyomon követhesse a kiszállítás állapotát és a futár hollétét. Ezzel az idegeskedés helyett azonnal pozitív élményt is adhat vevőjének - a finom étel mellé.

hero-screenshot

Kérdése van?

Kérjen visszahívást! Munkatársaink 24 órán belül felhívják és minden kérdésére válaszolnak!

Futárkövetés

Az automatikusan küldhető értesítés által vevője valós időben tudja követni, hogy a rendelését kiszállító futár merre jár és mikor fog hozzá megérkezni. Nincs is rosszabb annál, amikor éhesen csak telik az idő, mit sem tudva a rendelés hollétéről.

„több mint egy órája rendeltem”

Ön is biztos találkozott már vendége számonkérő telefonjával a rendelésével kapcsolatban. Az automatikus értesítésekkel ennek most végét vethet!

Rendelés-értékelés

Az étel kézhezvételétől lehetősége nyílik a megrendelőnek értékelni a futárt, a kiszállítás idejét, valamint az ételt.

Tudja meg a miért kérdésre a választ!

Az értékelésekből professzionális kimutatások készülnek a rendszerben, amiből megtudhatja, hogy miért volt egy vevő elégedett vagy miért nem. Az értékelések csak az étterme számára lesznek láthatók, így közvetlenül Ön tudhatja meg vevői őszinte véleményét és fejlesztheti vállalkozását!

Automatizált vevőértesítések

A Customer Care funkció segítségével vendége az otthonában is kiszolgálva érezheti magát, köszönhetően az automatizált vevő értesítőknek:

Önnek ezzel semmi dolga

A rendelés állapotváltozásáról vevője különböző értesítéseket kaphat.

Mit érez ebből a vendég?

  • Gyorsabb, átláthatóbb kiszállítást!
  • Teljeskörű kiszolgálást az otthonában is!
  • Pozitív érzést az étteremmel kapcsolatban!
  • A pozitív rendelésélmény hatására nagy valószínűséggel az Ön étterméből rendel ismét!

Fókuszáljon az Ön számára fontos dolgokra!

A többit bízza ránk.

Próbálja ki ingyen!